Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
16.03.2007 14:33 - Спортът като задължение
Автор: lechuga Категория: Други   
Прочетен: 3572 Коментари: 9 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Винаги съм се чудел на хората, които ми казват: “Уф, трябва да започна да тичам или да правя лицеви опори и коремни преси или да ходя на фитнес, че съм се запуснал, а идва лято или просто килограмите са повечко. А колко ми е скукаааа.” Е хубаво де, ама то хората са си го казали: “Насила хубост не става” .   И аз съм опитвал подобни неща, то не беше фитнес, то не беше обиколки на стадиона, вдигане на гири... ама скукааа - резултатът е ясен, отначало съм много мотивиран, имам целJ След някоя и друга тренировка, ентусиазмът се е поизпарил, но продължавам да тренирам, имам цел! След още една седмица, вече практикуването става с голямо нежелание и просто спирам. Защо? Ми скукааа.   Сега и малко пояснение. От малък съм си запален по спортовете, то си ми е наследство от баща ми, но винаги съм ги практикувал докато ми е било удоволствие, изпари ли се то, спирам. От знайните и незнайните спортове, които съм тренирал и практикувал, ми останаха няколко, които са ми голямо удоволствие и имам ли възможност, не пропускам. Хем кеф, хем се поддържа някаква физическа форма. Та идеята ми е, защо да практикуваме някой спорт, само за хубаво и стегнато тяло например, а не го съчетаем и с удоволствието. Вярвам, че така както аз намерих за себе си подходящи занимания, така и почти всеки друг може да го направи, и да му е кеф без да мрънка колко му било тежко и скучно. Познавам хора, които с огромно удоволствие отиват след работа във фитнес залата да разпуснат. За мен това е скука, но за тях е блаженство. А други продължават да се подлаган на “уникални” диети, за да свалят кила, да се стегнат, ама стане ли въпрос за някакъв спорт и се стига до: “...ааа не, аз да тичам? Да да! Тя диетката си е достатъчно добра”. Да ама друг път. Пък и спорта, само тичане ли е?!?!? Има и хора, които от самото практикуване на някакъв спорт не изпитват удоволствие, но пък от резултатие, забелязващи се по тяхната физика или отразяващи се на тяхното здраве, изпитват огромно. Това ги мотивира, може би и в един момент това е достатъчно, за да им се хареса и самият процес на физическо натоварване. Тези хора ги разбирам. Няма лошо, намерили са удоволствие в цялата работа, евала. Допускам, че има и такива хора, за които всякакво физическо натоварване е неприятно (не говоря за невъзможност), но все ми се струва, че ПОЧТИ всеки би могъл да намери подходящият спорт и време за практикуването му, така че хем да му е кеф, хем и да е полезно. А пък от разните му там диети, които ни затрупват отвсякъде, направо ми е дошло до гуша, никога не съм ги практикувал и се надявам да не го направя и за вбъдеще. Да си имаш режим на хранене, да гледаш какво ядеш - ок, ама да седиш и да се мъчиш над някаква диета - е те това не го проумявам!



Гласувай:
0



1. tera - защо така от толкова хора
16.03.2007 23:58
близо 100 на брой никой не е взел отношение по въпроса? Тези мързеливци явно не спортуват :)
Прав си, че всеки трябва да си намери спорта - аз си го намерих, въпреки че според някои може и да не е баш спорт - става дума за йога и една разновидност стречинг-йога. И ме кефи!
цитирай
2. alex4o - плуване, плуване
17.03.2007 01:04
:) и подскачам-танцувам, много яко:)хех
цитирай
3. pinkberry - при мен лично единствения сериозен ...
17.03.2007 06:47
при мен лично единствения сериозен спорт наполедък е бил фитнес. Но има проблема че като влезна забравям да излезна и нещо се попресилвам, което пак не е много смислено:) Пък и издържам по точно 2 месеца. Стискайте палци, ще работя до голям спортен център та дано открия подходящ и интересн спорт, ама няма да са тия синхронните че нещо все не съм в синхрон хаха:). Иначе определено като видиш как изглеждаш преди и след някак си искаш оше и още спорт.
цитирай
4. lechuga - :)
17.03.2007 13:26
@tera - йога и една разновидност стречинг-йога - това си е чудесно занимание, пък и ти харесва, от това по-хубаво няма:)
@alex4o - какво точно танцуваш ако не е тайна?
@pinkberry - ако ти харесва фитнеса, няма лошо, но щом не издържаш повече от 2 месеца, явно има нещо;) За това говорех, че явно удоволствието не присъства или просто те води само крайната цел:)
А иначе, да "като видиш как изглеждаш преди и след някак си искаш оше и още спорт" си е определено голяма мотивация, но нека го направим и с удоволствие:)
цитирай
5. pinkberry - мда, отивам в спортния център и д...
17.03.2007 22:25
мда, отивам в спортния център и докато не намеря какво ме кефи няма да излизам от там:)))))
цитирай
6. alex4o - ами
18.03.2007 14:27
танцувам квото мидойде отвътре, в смисък не ходя на танци некви , компилирам някви неща стре4инг тануване, мноог е ефикасно (и за настрението).
цитирай
7. arnette - аз съм си дроб
19.03.2007 13:27
и спортувам вдигане на чашка. Ужасно е, знам, ама какво да правя като ме мързи да се занимавам? Фитнесът ми е направо непоносимо и безмислено занимание.
Тренирала съм айкидо и беше много куул, ама много далече от там, където живея, беее!
цитирай
8. joyna - мммм
19.03.2007 15:22
Аз обичам да танцувам, да ходя на спортно катерене, да тичам в парка рано сутрин, да плувам...и да вилнея в дискотеките...Аааа също обичам да се състезавам с МОМЧЕТА, че те поне правят нещо смислено, а момичетата направят едно нещо и се изморяват или им писне и бла-бла... Изобщо спортна натура съм (от баща ми съм го наследила) иии знам, че човек стига да има желание намира начин...
Айде що тичам към работата...че ще закъснея ако продължа да се ровя в пустите му постинги... ;)))
цитирай
9. lechuga - @joyna
19.03.2007 15:33
Само така;)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lechuga
Категория: Други
Прочетен: 80908
Постинги: 8
Коментари: 69
Гласове: 179
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930