Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
31.03.2007 01:21 - Е те такъв петък не съм имал от години...
Автор: lechuga Категория: Други   
Прочетен: 2168 Коментари: 3 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Sofia Salsa Open 2007  - досега не бях ходил на такова събитие, време си му беше:). Но, преди впечатленията, малко пояснения.
Този петък нещо нещата тръгнаха съвсем на криво още от сутринта. Аз по принцип съм спокоен човек, гледам да не унивам, но днес просто в продължение на целия ден събирах ли събирах нерви в мен и към края на деня вече бях изперкал. Просто нещата някак не вървяха добре. Бях се замислил вече да хвана и да се напия някъде, белким ми олекне. Но малко преди края на този кошмарен работен ден една приятелка се включи в кюто и хвърли оферта за фестивала - Sofia Salsa Open 2007 . Викам си, що пък не, май ще ми подейства разведряващо, много хубава музика, много танци, бляскави костюми, все приятни неща, ще ми поолекне, по-добре от това да се прибера в нас и да се „гръмна”:)! Фестивалът обявен за 19.00 или поне така пише на билетите. Отиваме ние към 19.00, гледаме, хората стоят пред залата и чакат. Викам си, бре тез хора що не влизат, не им ли е хладно? Еми не влизат, защото никой не е отворил вратите, става 19.30 най-сетне ни пускат, настаняваме се ние вътре, естествено шоуто ще започне чак след около 40-50 мин – защо ли нещо нервното напрежение насъбрано от деня не намалява! Започнаха да танцуват участниците, стана ми хубаво:) Видя се, че се забавляват, усмихнати, публиката им се кефи, въобще започна да си става като шоу. Имаше не малко гафчета с организацията и водещите, но както и да е, бели кахъри, на кой му пука:) Гледаме ние шоу и чакаме с нетърпение последната част, когато на сцената ще излезне групата на професионалистите. Дойде и този момент. Стъпиха на сцената, пролича си, че те просто са от по-друго ниво, красота и изящество, но... Вместо да продължат да се забавляват на случващото се на сцената, част от зрителите се разделят на два лагера (явно от две различни салса школи). Започвам лека полека да се чувствам като на футболен мач! Викове от сектор Б, последвани от ответни викове от сектор Г (тук разбира се, и слава богу, обиди към другите нямаше, само скандиране на имената на любимците). И започвам да наблюдавам групичките. Те, разбира се, то и друго май не се и очаква, се фокусират само между сблъсъка на „титаните” – две „звездни” двойки (от двете въпросни школи). Другите двойки хич не им отстъпват по майсторство, настроение и желание (или поне не толкова очевидно), но май по-важното е да се мерят ***** .Групичките от публиката подкрепят само техните любимци, а другите двойки са мълчаливо отпращани от тях?!?!? Аз съм потресен, то па бива да имаш любима двойка, ама да не отдадеш на другите и капка внимание и уважение, е това не го разбирам!
Победителите...не ги дочаках, тръгнах си. Трябваше да чакаме 30 мин. до обявяването на резултатите, а както казах по-рано бях доста понамачкан от деня и просто вече бях гроги. Пък и аз отидох да се порадвам на тези млади, усмихнати и способни хора. Оставих еуфорията от награждаването на друга част от публиката, която чакаше явно своята любима двойка да вземе първото място.
Та пак се поизнервих накрая заради описаните обстоятелства, добре че сега другарите от Massive Attack се грижат за душевното ми спокойствие! Не съжалявам, че отидох, но и не останах много въодушевен. Уф, петъкът свърши, дано поне съботата донесе повече усмивки – и на мен и на вас;) 



Тагове:   петък,


Гласувай:
0



1. melsun - здравей!
31.03.2007 12:50
Аз съм в салса средите от три години и това,което си наблюдавал се случва почти на всяко събитие и във всеки салса портал!Което не ме радва, ама никак!Според мен се дължи на конкуренция и балкански нрави.До едно време им обръщах внимание,след това спрях.Отдадох се само на удоволствието от самия танц!А салсата е един много красив,чувствен,положително зареждащ те танц!
Приятна събота и неделя от мен!
цитирай
2. marty - как беше съботата?
01.04.2007 21:20
Надявам се, изпълнена с приятни емоции , макар и без танци...........
цитирай
3. lechuga - С много танци:)
02.04.2007 09:49
Слава богу, съботата и неделята бяха чудесни, хубави празници, много танци, слънчице;) Но сега така ми се спи, че направо не знам как ще издържа до довечера:-D
Поздрави на всички и приятна седмица!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lechuga
Категория: Други
Прочетен: 80758
Постинги: 8
Коментари: 69
Гласове: 179
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031